Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar!

Administratie

De afdeling Administratie is de plek voor al jouw vragen over financiële en administratieve zaken.

Adreswijziging

Ga je verhuizen? Geef je nieuwe adres door via Mijn Hostnet, het online klantenportaal van Hostnet. Bekijk voor instructies op onze Helpdesk.

Facturen en automatische incasso

Ook voor het inzien en betalen van je facturen en het activeren van automatische incasso is Mijn Hostnet de plek waar je moet zijn. Onder de kop 'Facturen' staat een overzicht van al je facturen. Hier kun je ook automatische incasso activeren.

Contracten verlengen of opzeggen

Bij Hostnet worden alle contracten van diensten aan het eind van de contractperiode automatisch verlengd. Je hoeft dus geen actie te ondernemen als je jouw diensten wilt behouden. Wil je jouw contract opzeggen? Geef dit uiterlijk 1 maand voor het verstrijken van de contractperiode door via Mijn Hostnet.

Veelgestelde vragen aan de afdeling Administratie

Wil je weten op welke manieren je bij Hostnet kunt betalen? Vraag jij je af wat de factureringstermijn van je dienst is? Of heb je betaald, maar krijg je toch een herinnering toegestuurd? Op de Helpdesk krijg je op al jouw vragen een uitgebreid antwoord.

De maximale grootte voor de bijlage is 2MB.
Bladeren

Direct contact en persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.

Twitter

Stuur ons een tweet:

@Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook:

@Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status:
    Stel je vraag via onze chat en krijg direct antwoord. Wel zo makkelijk.