Hostnet verleent standaard support en garantie op alle Virtual Private Servers met een SLA Unmanaged VPS. Dit houdt in dat wij hulp bieden indien er zich verstoringen voordoen in de hardware van de server of als er problemen zijn met het netwerk. Gebruikers van een Unmanaged VPS zijn zelf verantwoordelijk voor het technisch beheer van de virtuele server.
Voor vragen en support kun je een supportticket aanmaken in het klantenportaal Mijn Hostnet. Hiervoor ga je naar 'Support' > 'Contact opnemen'. Kies voor 'Verzoek indienen' en selecteer jouw VPS. Meer informatie over procedures, Verzoeken en tarieven voor additionele dienstverlening lees je terug in het 'SLA Unmanaged VPS'.
Hostnet verleent volledige support en garantie op alle Virtual Private Servers met een SLA Managed VPS. Dit houdt in dat wij 24 uur per dag de diensten op de server monitoren en bij incidenten met Prioriteit 1 binnen 1 uur hierop anticiperen.
Voor Verzoeken of aanpassingen aan de configuratie kun je een supportticket aanmaken in het klantenportaal Mijn Hostnet. Hiervoor ga je naar 'Support' > 'Contact opnemen'. Kies voor 'Verzoek indienen' en selecteer jouw VPS. Meer informatie over procedures, Verzoeken en tarieven voor additionele dienstverlening lees je terug in het 'SLA Managed VPS'.