Vanaf maandag 19 september heeft Hostnet nieuwe openingstijden. In dit bericht lees je waarom wij deze wijziging doorvoeren. En op welke tijdstippen je ons voortaan kunt bereiken.
Wij vinden het belangrijk om jou snel de juiste hulp te bieden. Daarom monitoren we continu de wachttijden bij onze Klantenservice. Omdat we zien dat deze wachttijden oplopen, passen we tijdelijk onze openingstijden aan. Zo zijn er meer medewerkers beschikbaar tijdens piekmomenten en krijg jij sneller antwoord op je vragen.
Natuurlijk staan we nog steeds 7 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken op de volgende tijden:
Ma-vr: 09.00 - 15.00 uur
Ma-vr: 09.00 - 18.00 uur
Za en zo: 10.00 - 14.00 uur
Onze Klantenservice beantwoordt dagelijks e-mails (ook in het weekend). We streven ernaar je binnen 5 dagen antwoord te geven.
Wij werken hard aan het versterken van onze afdeling Klantenservice. Op dit moment zoeken we meerdere Supportmedewerkers. Is deze functie iets voor jou? Dan komen we graag met je in contact.